Zadzwoń do nas

32 445 30 03

Zapraszamy do biura

Bytom Square - I Piętro

Wyślij wiadomość

BIURO@7L.PL

Biuro czynne w godzinach

8:00  - 16:00 Poniedziełek - Piątek

  • Home
  • Oferta
  • Help desk i monitoring IT

Help desk i monitoring IT

Wsparcie użytkowników w codziennych działaniach związanych z realizacją zadań biznesowych przy pomocy systemów informatycznych odgrywa znaczącą rolę w utrzymaniu najwyższego poziomu produktywności pracowników. Dołączając do tego monitoring kluczowej infrastruktury IT otrzymujemy gwarancję stabilności i produktywności wszystkich procesów biznesowych firmy.

Stały monitoring infrastruktury IT wspiera analizę problemu i szybkość reakcji serwisowej.


Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą systemów informatycznych i aplikacji oraz monitoring kluczowej infrastruktury IT obejmuje:

  • pomoc w siedzibie firmy, telefonicznie i zdalnie
  • wsparcie w szybkim rozwiązaniu problemu
  • przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w godzinach objętych umową
  • monitorowanie dostępności wybranych usług sieciowych
  • monitorowanie stanu infrastruktury IT
  • automatyczną sygnalizację wystąpienia usterki
  • uruchomienie działań naprawczych jeszcze przed ich identyfikacją przez pracowników

Zyskujesz:

Szybka pomoc

Pomoc dostępna o zaraz minimalizuje czas trwania problemu informatycznego do minimum.

Zarządzanie problemem

Jasno określone kryteria zgłaszania problemów IT to klucz do ich szybkiego rozwiązania.

Gwarancja stabilności

Szybkie wykrycie usterki jeszcze przed jej identyfikacją przez pracownika minimalizuje czas jej wystąpienia.

Oszczędność kosztów

Przestoje w pracy generują wymierne koszty, które można zminimalizować czasem reakcji.

Otrzymujesz:

 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą ?

7L Technologie Informatyczne
ul. Wrocławska 32
Bytom Square - I piętro
41-902 Bytom

  • +48 32 445 30 03
  • +48 696 437 122
  • BIURO@7L.PL


Copyright © 2016 7L Technologie Informatyczne. Polityka prywatności